• یکشنبه 29 مهر 1403
  • الأحَد 16 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 20
شنبه 6 مهر 1398
کد مطلب : 81194
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/oEEX
+
-

افتتاح خوابگاه دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

افتتاح خوابگاه دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

خوابگاه پسرانه پردیس ۳ دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با ظرفیت ۲۴۰ نفر روز پنجشنبه در آیینی با حضور «سید کامل تقوی‌نژاد» معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت و مسئولان استانی به بهره‌برداری رسید. 

به گزارش ایرنا، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در این آیین گفت: عملیات اجرایی خوابگاه پردیس ۳ با ظرفیت ۲۴۰ نفر در قالب ۴۰ اتاق و با زیربنای 1650 متر‌ مربع از سال ۹۶ آغاز شده است.

«سعید کشمیری» افزود: افزایش ظرفیت و بهسازی وضعیت اسکان دانشجویان در خوابگاه‌های دانشجویی جزو اولویت‌ها و در دستور کار اصلی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر است. 

وی اضافه کرد: اسکان دانشجویان در خوابگاه‌های دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از طریق اسکان در خوابگاه مشارکتی، ملکی و استیجاری انجام شده که با توجه به تعداد بالای دانشجویان متقاضی، احتمال افزایش ظرفیت در سال تحصیلی جاری وجود دارد و این موضوع از اولویت‌های دانشگاه است. کشمیری یادآورشد: پروژه خوابگاهی خیرساز ۱۵ خرداد تا مهرماه ۱۳۹۹ با ظرفیت ۳۵۰ نفر تحویل داده خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر اظهار کرد: خوابگاه پسرانه پردیس ۳ دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در مدت ۱۵ ماه و از محل تهاتر اموال تامین اعتبار شده است که اعتبار ساخت و تجهیز آن ۶۰ میلیارد ریال بوده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید